Співпраця батьків і бібліотеки заради розвитку дитини
Сім’я – це основна соціальна інституція, відповідальна за якісну підготовку дітей до опанування життєвої компетенції. Родина має право розраховувати на допомогу держави у реалізації конституційних прав і гарантій щодо отримання дітьми якісної і доступної освіти, водночас потребує порад, дотримання яких забезпечить цілісність і неперервність освітнього впливу на дітей.
Оскільки мета виховання підростаючого покоління – формування всебічно розвиненої особистості, сім’я, як і школа, здійснює моральне, розумове, трудове, естетичне і фізичне виховання. Покликані допомагати в цьому питанні і бібліотекарі.
Без гарної бібліотеки школа не зможе виконати на високому рівні ні виховну, ні освітню функції. Василь Сухомлинський писав: „Школа – це насамперед книги, а виховання – насамперед слово, книга й живі людські стосунки”. Тому досягнення ефективних результатів в питанні прищеплення дітям потреби в постійній самоосвіті, розвитку уяви, вихованні гармонійно розвиненої особистості можливі за умови тісної співпраці вчителя, бібліотекаря й родини.
Психологи стверджують, що книжки потрібні дитині вже з раннього віку, адже вони : - допомагають встановленню особливого зв'язку між дитиною та батьками;
- допомагають пізнавати мистецтво слова та живопису, завдяки ілюстраціям;
- розвивають навички слухання;
- допомагають підготувати дитину до процесу навчання;
- розвивають кругозір та емоційну сферу;
- допомагають розвитку уявлення;
- приносять дитині задоволення.
Немає коментарів:
Дописати коментар